3

σύγχρονες υποδομές

Μικρά και μεγάλα έργα, για να κάνουμε την πρωτεύουσα της Μακεδονίας, πρωτεύουσα της ΝΑ Ευρώπης

Στη Θεσσαλονίκη χρωστάμε. Όλες οι κυβερνήσεις. Γι’ αυτό και το σχέδιό μας για την πρωτεύουσα της Μακεδονίας, δεν περιορίζεται μόνο στα μεγάλα εμβληματικά έργα, όπως είναι το Μετρό, το flyover αλλά και η ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών. Περιλαμβάνει και μια σειρά από μικρά και μεγάλα έργα, που αναβαθμίζουν την πόλη και όλα μαζί επιτυγχάνουν τον διπλό στόχο που έχουμε θέσει: ανάπτυξη και καλύτερη καθημερινότητα.

Photo by Jim Kalligas on Unsplash
  • Δημοπρατήθηκε και συμβασιοποιήθηκε η σύνδεση του 6ου προβλήτα με την ΠΑΘΕ και την Εγνατία. 
  • Η κυκλοφορία θα διεξάγεται απρόσκοπτα μέσω οδογέφυρας.
  • Σε διαγωνιστική διαδικασία βρίσκεται και η νέα σιδηροδρομική σύνδεση από τη Δυτική πλευρά του 6ου προβλήτα, ώστε το Λιμάνι να γίνει πραγματικός κόμβος υποδομών & μεταφορών της ΝΑ Ευρώπης. Με το έργο αυτό θα συντελεστεί και η ανάπτυξη του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στη Δυτική Θεσσαλονίκη.
  • Έχει γίνει πλέον ένα αεροδρόμιο σύγχρονο, υψηλής αισθητικής, με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας. Ώστε να εξυπηρετεί πολύ περισσότερους επισκέπτες, με πολύ μεγαλύτερη άνεση.
  • Ολοκληρώθηκαν οι μελέτες και εκδόθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την αναβάθμιση και ηλεκτροκίνηση της γραμμής Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, προϋπολογισμού 150 εκ.
  • Το έργο εκσυγχρονισμού και εγκατάστασης σηματοδότησης στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Ειδομένη, συμβατικού ποσού 41 εκ, συμβασιοποιήθηκε τον Μάρτιο 2022.
  • Με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου τον Νοέμβριο του 2021 δημοπρατήθηκε και το μεγάλο έργο ύψους 1,68 δισ. για την κατασκευή του νέου σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Τοξότες.
  • Ανάταξη του ενεργού δικτύου Βόρειας Ελλάδας σε εντοπισμένα τμήματα.
  • Μέσω ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενο προϋπολογισμό 358,8 εκ.€. Ήδη προκηρύχθηκε η Α΄Φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας , με στόχο να έχουμε προσωρινό ανάδοχο για το έργο εντός του Δ’ τριμήνου του 2023.
  • Το «ορφανό» χιλιόμετρο στην Ποτίδαια που ταλαιπωρούσε κάθε καλοκαίρι όσους ταξιδεύουν για Χαλκιδική, πλέον παραδόθηκε τον Ιούνιο του 2022.
  • Το τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα παραδόθηκε αρχές Σεπτεμβρίου 2022, νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα.
  • Η σύμβαση υπεγράφη Αύγουστο 2020 και τον Δεκέμβριο του 2021 παραδόθηκαν τα πρώτα χιλιόμετρα.
  • Αποχέτευση ομβρίων υδάτων νοτίου τμήματος Δήμου Καλαμαριάς. Η σύμβαση του έργου, με διάρκεια 24 μήνες, έχει υπογραφεί τον Μάιο του 2022.
  • Αντιπλημμυρικά έργα στη Λαχαναγορά. Το έργο συμβασιοποιήθηκε τον Αύγουστο 2022 και ήδη έχουν ξεκινήσει οι εργασίες.
  • Αντιπλημμυρικά έργα στο Ωραιόκαστρο. Δημοπρατήθηκε τον Ιούλιο 2022.
  • Ολοκληρώθηκε το master plan αντιπλημμυρικών έργων Θεσσαλονίκης και τα αποτελέσματα και συμπεράσματά του κοινοποιήθηκαν στους αρμόδιους φορείς (Δήμους, Περιφέρεια) για την προτεραιοποίηση των ενεργειών τους.
  • Ένα σπουδαίο έργο ΣΔΙΤ στην καρδιά της πόλης, προϋπολογιζόμενου κόστους 51 εκ. ευρώ. Έχει εκδοθεί το πρακτικό ολοκλήρωσης της Α’ φάσης του διαγωνισμού και αναμένεται αρχές Σεπτεμβρίου να περάσει στη Β’ φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας, ώστε να ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος στις αρχές του 2023.
  • 16 νέες σχολικές μονάδες σε περιοχές που έχουν ανάγκη. Ήδη υποβλήθηκαν δεσμευτικές προσφορές για το έργο και αναμένεται μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου να γνωρίζουμε τον προσωρινό ανάδοχο για το έργο και εντός του Α’ τριμήνου του 2023 να υπογραφεί η σύμβαση σύμπραξης και να στηθούν τα πρώτα εργοτάξια.
  • Οδική σύνδεση με το νέο Παιδιατρικό Νοσοκομείο Φιλύρου. Το έργο δημοπρατήθηκε στις αρχές του 2022, έχουμε προσωρινό ανάδοχο και η σύμβαση του έργου αναμένεται να υπογραφεί στις αρχές Οκτωβρίου.

Οδικό δίκτυο για μετακινήσεις με ασφάλεια και ταχύτητα σε όλη τη χώρα

Η Ελλάδα πλέον ολοκληρώνει το οδικό της δίκτυο. Πέρα από τα εμβληματικά έργα όπως είναι ο Ε65, ο ΒΟΑΚ, το Πάτρα-Πύργος και το flyover στη Θεσσαλονίκη, υπάρχουν και μια σειρά από κρίσιμα έργα σε όλη τη χώρα, που εξασφαλίζουν μετακινήσεις με ασφάλεια και ταχύτητα, μέσα στις πόλεις μας αλλά και από τη μία άκρη της Ελλάδας μέχρι την άλλη.

Έργο προϋπολογισμού 500 εκ. €, το οποίο αφορά στην κατασκευή οδικής υποθαλάσσιας ζεύξης της Σαλαμίνας με την περιοχή του Περάματος, μήκους ενός χιλιομέτρου περίπου, σε αντικατάσταση της υφιστάμενης πορθμειακής γραμμής. Έχει υποβληθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και μετά την έγκρισή της θα συνεχιστεί ο διαγωνισμός, με την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών εντός του 2023. Η κατασκευαστική διάρκεια ανέρχεται σε 5 έτη.

Έργο προϋπολογισμού 251,8 εκ. €, το οποίο θα γίνει με ΣΔΙΤ και περιλαμβάνει τη βελτίωση και αναβάθμιση περίπου 20 χλμ υφιστάμενων οδών, την κατασκευή νέας αρτηρίας σε ένα μήκος περίπου 30 χλμ, τη προσαρμογή και βελτίωση 14 χλμ κάθετου οδικού δικτύου, την κατασκευή νέου παράπλευρου οδικού δικτύου 41,4 χλμ, την κατασκευή 12 γεφυρών και πολλών συνοδών τεχνικών έργων(ισόπεδους κόμβους, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.α.). Για το έργο υπάρχει ήδη προσωρινός ανάδοχος και εντός του Φθινοπώρου αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης σύμπραξης για την έναρξη της τετραετούς κατασκευαστικής περιόδου.

Το έργο έχει προϋπολογισμό 358,8 εκ. € και αφορά στην αναβάθμιση του οδικού άξονα συνολικού μήκους περίπου 80 χλμ, που σήμερα περιλαμβάνει τμήματα με ανεπαρκή διαμόρφωση, μεγάλες κατά μήκος κλίσεις, ανεπαρκείς οδικές διατομές, κακή ορατότητα, και πολύ συχνά διέρχεται μέσω πόλεων. Η περιοχή στην οποία θα εκτελεστεί το έργο εκτείνεται από το νομό Θεσσαλονίκης έως και το νομό Πέλλας και οι παρεμβάσεις θα αφορούν σε 25 χλμ, ενώ στη σύμβαση θα προβλέπεται η συντήρηση και λειτουργία για το συνολικό μήκος του οδικού άξονα. Για το έργο που θα υλοποιηθεί ως ΣΔΙΤ έχει προκηρυχθεί η Α’ Φάση της Διαγωνιστικής Διαδικασίας και αναμένεται να γνωρίζουμε τον προσωρινό ανάδοχο το καλοκαίρι του 2023.

Το έργο έχει προϋπολογισμό 200,4 εκ. € και αφορά στην αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Δράμας – Αμφίπολης, είτε με αποκατάσταση και διαπλάτυνση τμημάτων της υπάρχουσας οδού είτε με κατασκευή εντελώς νέων τμημάτων κατά μήκος του τμήματος από Παλιοκώμη σε Μαυρολεύκη, και από Μαυρολεύκη σε Δράμα, συνολικού μήκους 43 χλμ. Για το έργο που θα υλοποιηθεί ως ΣΔΙΤ έχει προκηρυχθεί η Α’ Φάση της Διαγωνιστικής Διαδικασίας και αναμένεται να γνωρίζουμε τον προσωρινό ανάδοχο το καλοκαίρι του 2023.

Το έργο, προϋπολογισμού 29 εκατ.€, αφορά στην υλοποίηση επεμβάσεων βελτίωσης του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Πολύγυρου (ΕΟ16) και ειδικότερα στο τμήμα Θέρμη – Όρια Νομού Θεσσαλονίκης – Γαλάτιστα. Η σύμβαση αξίας 14εκ. έχει διάρκεια 30 μήνες και υλοποιείται ήδη. Τα πρώτα 5 χιλιόμετρα παραδόθηκαν ήδη στην κυκλοφορία τον περασμένο Δεκέμβριο.

Το έργο προϋπολογισμού 75 εκατ.€, αφορά στην ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του αυτοκινητοδρόμου Π.Α.Θ.Ε. και Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα Λιμένα Θεσσαλονίκης, μήκους 3,5 χλμ. Με τη νέα σύνδεση, η κυκλοφορία από ΠΑΘΕ/Εγνατία Οδό προς τον 6ο προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης και αντιστρόφως, θα διεξάγεται μέσω οδογέφυρας, χωρίς ισόπεδους κόμβους και σηματοδότες, με ταχύτητα μελέτης 80 χλμ/ώρα. Η σύμβαση του έργου υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2021, έχει διάρκεια 30 μήνες και εκτιμώμενο χρόνο ολοκλήρωσης το Β’ τρίμηνο 2023.

Το έργο προϋπολογισμού 36εκ.€, αφορά στην κατασκευή περιφερειακής οδού με συνολικό μήκος 6χλμ, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, κεντρική νησίδα, ισόπεδους κόμβους, παράπλευρο δίκτυο και τέσσερις γέφυρες. Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο 2021, με την υπογραφή της σύμβασης. Οι εργασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και η διάρκεια κατασκευής εκτιμάται συνολικά σε 30 μήνες.

Το έργο προϋπολογισμού 9,92εκατ.€, αφορά στην βελτίωση, διαπλάτυνση και ενίσχυση της Επαρχιακής οδού Μουδανιών – Καλλιθέας, σε μήκος 1,2 χλμ. περίπου. Στις αρχές Ιουνίου 2022, σε λιγότερο δηλαδή από ένα χρόνο και πολύ πριν το χρονοδιάγραμμά του, το έργο παραδόθηκε στην κυκλοφορία, τηρώντας τη δέσμευσή μας στους πολίτες και επισκέπτες της Χαλκιδικής.

Το έργο χωρίζεται σε τρία τμήματα και σήμερα κατασκευάζεται το βόρειο υποτμήμα Δημάριο- Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα, μήκους 8χλμ., συνολικού ποσού 24,5 εκ.€. Είναι σε εξέλιξη η διαγωνιστική διαδικασία για το τμήμα «Παράκαμψη Μελιβοίων – Δημάριο», μήκους 10,76 χλμ, προϋπολογισμού 49 εκ. €.

Το έργο, συμβατικής αξίας 50εκατ., περιλαμβάνει την βελτίωση της υφιστάμενης οδού σε διάφορα σημεία σε μήκος 21 χιλιομέτρων και την κατασκευή νέων οδικών τμημάτων μήκους 25,7 χλμ. Αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2022.

Σύγχρονα λιμάνια
και αεροδρόμια

Τα αεροδρόμια και τα λιμάνια έχουν κομβική σημασία στην εφαρμογή του σχεδίου μας για συνδυαστικές μεταφορές. Προχωράμε με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα έργων, το οποίο θα αναβαθμίσει σημαντικές πύλες εισόδου της χώρας, αλλά και θα βοηθήσει τις τοπικές κοινωνίες.

Λιμενικά έργα

  • Παραδώσαμε σε χρήση τον επιβατικό λιμένα του Σιγρίου Μυτιλήνης.
  • Αποκαταστήσαμε τον κυματοθραύστη του Λιμένα Θηρασιάς.
  • Ολοκληρώνουμε την αποκατάσταση του λιμένα της Κω από τον σεισμό έως το τέλος Σεπτεμβρίου.
  • Ολοκληρώσαμε την αποκατάσταση του λιμένα Ζακύνθου από τον σεισμό.
  • Προχωράμε την αποκατάσταση των λειτουργικών βαθών του λιμένα Γαυρίου στην Άνδρο.
  • Αποκαθιστούμε τον κυματοθραύστη του λιμενα Ευδήλου Ικαρίας.
  • Ολοκληρώνουμε την αποκατάσταση του Λιμένα της Δονούσας.
  • Έχουμε ξεκινήσει την μελέτη της κατασκευής του νέου Λιμένα στη Σαντορίνη.
  • Προχωράμε την εκπόνηση των Master Plan των λιμένων της Ζακύνθου και Τήνου.

Αεροδρόμια

Έχουμε σχεδιάσει και υλοποιούμε ένα πλάνο ενίσχυσης, αναβάθμισης και βελτίωσης των υποδομών στα αεροδρόμια των νησιών μας, με σκοπό να ανταποκριθούμε στην υψηλή ζήτηση και επιβατική κίνηση που αντιμετωπίζουν και με κύριο γνώμονα την επιτυχή εξυπηρέτηση των αναγκών τους ιδίως κατά την τουριστική περίοδο.

  • Χίος: Από το 2025 το αεροδρόμιο «Όμηρος» θα αποκτήσει ένα βελτιωμένο πρόσωπο που θα μπορεί αποτελεσματικά να εξυπηρετεί περισσότερους επιβάτες. Δημοπρατήσαμε και συμβασιοποιήσαμε 2 έργα για την επέκταση και βελτίωση τόσο των κτηριακών εγκαταστάσεων όσο και του πεδίου ελιγμών του αεροδρομίου.
  • Πάρος: Δημοπρατήθηκε και θα υπογραφεί το επόμενο διάστημα η σύμβαση για την κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου αεροδρομίου στο νησί της Πάρου.
  • Νάξος: Τον Αύγουστο δημοπρατήθηκε και η επέκταση του πεδίου ελιγμών και διαδρόμου στο αεροδρόμιο της Νάξου, ώστε να αποκτήσει το νησί ένα αναβαθμισμένο και πιο λειτουργικό αεροδρόμιο.
  • Σύρος: Προχωρούμε στην επαναδημοπράτηση του διαδρόμου προσαπογειώσεων, για τη βελτίωση και την ενίσχυση και του αεροδρόμιου Σύρου.
Παράλληλα, βέβαια, ολοκληρώσαμε τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου Μακεδονία, ενώ συνεχίζουμε το μεγαλύτερο έργο αεροδρομίου στη χώρα μας, την κατασκευή του νέου αεροδρομίου Ηρακλείου στο Καστέλι.
Πρόκειται για μία επένδυση με ισχυρό αναπτυξιακό αποτύπωμα, κατασκευαστικού αντικειμένου πάνω από 520 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων το Ελληνικό Δημόσιο θα καταβάλει τα 180. Ήδη το συνολικό ποσοστό υλοποίησης του έργου ανέρχεται στο 15%.

Δημιουργούμε το πιο
σύγχρονο εμπορευματικό
κέντρο της χώρας στο
Θριάσιο Πεδίο​

Ολοκληρώνουμε την ενεργοποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο (ΘΡΙΑΣΙΟ Ι) καταφέρνοντας να διπλασιάσουμε το αντίτιμο για το Ελληνικό Δημόσιο. Κάνουμε πραγματικότητα ένα σπουδαίο έργο, το οποίο θα φέρει τεράστια ανάπτυξη στη Δυτική Αττική και θα αποτελέσει ένα από το πιο σημαντικά βήματα για να γίνεται πράξη ο εθνικός στρατηγικός μας στόχος: η ανάδειξη της Ελλάδας σε διεθνές hub για τον τομέα των logistics.

Τα μοναδικά στοιχεία του νέου εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο:

  • Η χώρα αποκτά το πρώτο ολοκληρωμένο και σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο συνδυασμένων μεταφορών.
  • Συνολική έκταση 2.000 στρεμμάτων.
  • 240.000 τμ αποθηκών ξηρού και ψυχόμενου φορτίου, χώροι γραφείων, χώροι τελωνείου και στάθμευσης αυτοκινήτων και φορτηγών.
  • Σύγχρονες σιδηροδρομικές υποδομές.
  • Η σημαντικότερη καινοτομία του είναι η διασύνδεσή του με όλα τα δίκτυα μεταφοράς: το λιμάνι του Ικονίου (ΟΛΠ) και το Λιμάνι Ελευσίνας, τον διεθνή αερολιμένα Αθηνών και το οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.

Εγγειοβελτιωτικά και υδραυλικά έργα

  • Ολοκληρώσαμε την κατασκευή του Φράγματος Πείρου-Παραπείρου στην Πάτρα και μάλιστα δημοπρατήσαμε και συμβασιοποιήσαμε εντός του 2021 τη σύμβαση 5 ετών για τη διοίκηση, διαχείριση και συντήρηση της λειτουργίας του.
  • Προχωρήσαμε στη δημοπράτηση του πρώτου έργου κατασκευής φράγματος μέσω ΣΔΙΤ «Φράγμα Χαβρία Χαλκιδικής» και αναμένεται εντός του 2022 να έχουμε ανάδοχο. Αποτελεί το πρώτο έργο φράγματος που υλοποιείται μέσω ΣΔΙΤ και θα καλύψει τις υδρευτικές ανάγκες του 33% του συνολικού αναγκών της Χαλκιδικής. Πιο συγκεκριμένα αφορά στην ύδρευση των Δημοτικών Ενοτήτων Πολυγύρου και Ορμυλίας του Δήμου Πολυγύρου, Κασσάνδρας και Παλλήνης του Δήμου Κασσάνδρας, Σιθωνίας και Τορώνης του Δήμου Σιθωνίας, καθώς και στις Τοπικές και Δημοτικές Κοινότητες Αγ. Μάμαντα και Νέας Ποτίδαιας της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών του Δήμου Νέας Προποντίδας και την Τοπική Κοινότητα Πυργαδικίων της Δημοτικής Ενότητας Παναγιάς του Δήμου Αριστοτέλη.
  • Δημοπρατούνται μέσα στο 2022 έργα ύδρευσης, προϋπολογισμού 304εκ.€ με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, για τις περιοχές Άρτας, Πρέβεζας, Λευκάδας, Μυτιλήνης και Κέρκυρας.
  • Αναλάβαμε την αρμοδιότητα του έργου Φράγματα Ποταμού Ταυρωνίτη (Παπαδιαννών και Σεμπρωνιώτη) στο Ν. Χανίων, για να προχωρήσουν με ταχύτητα μέσω ΣΔΙΤ. Πράγματι, τον Ιούνιο 2022 εγκρίθηκε η υπαγωγή του στις διατάξεις έργων ΣΔΙΤ και τον Αύγουστο δημοπρατήθηκε.
  • Αναλάβαμε ακόμη την αρμοδιότητα του έργου Φράγμα Ενιπέα Φαρσάλων, το οποίο επίσης εντάχθηκε στις διατάξεις έργων ΣΔΙΤ και δημοπρατήθηκε στα τέλη Αυγούστου
  • Δημοπρατήσαμε τον Δεκέμβριο του 2021 το μεγάλο έργο ύψους 30 εκ. € για την αναβάθμιση και την κάλυψη των ολοένα και αυξανόμενων αναγκών της ύδρευσης στην πόλη της Κέρκυρας.

Αντιπλημμυρικά έργα: ασφάλεια και προστασία του πολίτη

Μια σύγχρονη χώρα, οφείλει να παρέχει στους πολίτες βασικές υποδομές για την προστασία τη δική τους και των περιουσιών τους. Στην Ελλάδα συχνά έχουμε ζήσει πλημμυρικά φαινόμενα με καταστροφικές συνέπειες. Γι’ αυτό το λόγο, έχουμε εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο Έργων Αντιπλημμυρικής προστασίας, συνολικού ύψους 1,2 δισ. ευρώ.

Μεταξύ άλλων:

  • Εξασφαλίσθηκε η χρηματοδότηση μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης σημαντικών έργων αντιπλημμυρικής προστασίας ύψους 145,5εκ.€ σε Κρήτη, Αιτωλοακαρνανία, Κόρινθο και Θεσσαλονίκη, τα οποία αναμένεται να δημοπρατηθούν εντός του 2022.
  • Εκπονούμε ένα project 10 Αντιπλημμυρικών έργων, συνολικού προϋπολογισμού 430 εκ.€. Από αυτά, στα 7 έχουν ολοκληρωθεί οι διαγωνιστικές διαδικασίες και έχει υπογραφεί η σύμβαση, σε άλλα 2 είμαστε ένα βήμα πριν τη συμβασιοποίησή τους και στο τελευταίο ολοκληρώνονται οι απαιτούμενες διαδικασίες ώστε να δημοπρατηθεί μέχρι το τέλος του έτους.

Σύγχρονες κτιριακές υποδομές σε όλη τη χώρα 

Δουλεύουμε εντατικά για έργα που αφήνουν ισχυρό θετικό αποτύπωμα στην καθημερινή ζωή των πολιτών. Και αυτά δεν είναι μόνο τα μεγάλα έργα, όπως τα οδικά ή τα σιδηροδρομικά, αλλά και έργα μικρότερου μεγέθους αλλά εξίσου μεγάλης σημασίας. Έτσι, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μέσω της ΚΤΥΠ, σχεδιάζει και εκτελεί μια σειρά από σημαντικά έργα κτιριακών υποδομών σε όλη τη χώρα. Το διάστημα αυτό βρίσκονται σε εξέλιξη:

  • Το έργο «Χρηματοδότηση, Μελέτη, Κατασκευή και Τεχνική Διαχείριση 17 Σχολικών Μονάδων στην Κεντρική Μακεδονία», το οποίο βρίσκεται στο στάδιο της υποβολής δεσμευτικών προσφορών της Β’ Φάσης της διαγωνιστικής διαδικασίας.
  • Το έργο «Χρηματοδότηση, Μελέτη, Κατασκευή και Τεχνική Διαχείριση πέντε (5) Αστυνομικών Διευθύνσεων μέσω ΣΔΙΤ (Καρδίτσας, Βέροιας, Λευκάδας, Πάτρας και Αλεξανδρούπολης)», για το οποίο αρχές Σεπτεμβρίου προκηρύχθηκε η Α’ φάση του Διαγωνισμού για την προεπιλογή των συμμετεχόντων.
  • Τα έργα «Χρηματοδότηση, Μελέτη, Κατασκευή και Τεχνική Διαχείριση 7 Περιφερειακών Κέντρων Επιχειρήσεων Πολιτικής Προστασίας (ΠΕΚΕΠΠ) μέσω ΣΔΙΤ (Περιοχή Α)»και «Χρηματοδότηση, Μελέτη, Κατασκευή και Τεχνική Διαχείριση 7 Περιφερειακών Κέντρων Επιχειρήσεων Πολιτικής Προστασίας (ΠΕΚΕΠΠ) μέσω ΣΔΙΤ (Περιοχή Β)», τα οποία βρίσκονται στο στάδιο σύνταξης τευχών δημοπράτησης για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών της Β΄ Φάσης της διαγωνιστικής διαδικασίας.
  • Ενεργειακή Αναβάθμιση 21 Νοσοκομείων, συνολικού προϋπολογισμού 64 εκατομμυρίων ευρώ,με χρηματοδότηση από το ΥΜΕΠΕΡΡΑ.
  • Ενεργειακή Αναβάθμιση 32 Σχολικών μονάδων στην Αττική, συνολικού προϋπολογισμού 22εκατομμυρίων ευρώ, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ.
  • 30 Σχολικές Μονάδες στην Αττική, συνολικού προϋπολογισμού πλέον των 70 εκατομμυρίων ευρώ με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ.
  • 4 έργα Υποδομών Δικαιοσύνης (το κτίριο του Συμβουλίου της Επικρατείας, τα Διοικητικά Δικαστήρια στην Αθήνα, η αντικατάσταση κλιματισμού του Εφετείου της Αθήνας και το κτίριο της Εθνικής Σχολής Δικαστών στη Θεσσαλονίκη), τα οποία χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, συνολικού προϋπολογισμού 20εκατομμυρίων ευρώ περίπου.
  • 2 έργα Ερευνητικών Κέντρων εποπτείας ΓΓΕΚ («Δημιουργία ενός Κέντρου Αριστείας για την Έρευνα Αναδυόμενων και Επαναδυόμενων Παθογόνων (Hellenic Pasteur Institute – Pathogen Research Centre HPI- PRC)» του «ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΠΑΣΤΕΡ» και «Ενεργειακή Αναβάθμιση/Ανακαίνιση του κτιρίου στο οποίο στεγάζεται το ΕΚΕΒΕ “Αλέξανδρος Φλέμιγκ”»), τα οποία χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, συνολικού προϋπολογισμού 22εκατομμυρίων ευρώ περίπου.
Την προηγούμενη χρονιά η εταιρεία «Κτιριακές Υποδομές ΑΕ» κατέβαλε μια υπεράνθρωπη προσπάθεια να ολοκληρώσει την κατασκευή της νέας πτέρυγας ΜΕΘ 50 κλινών του νοσοκομείου Σωτηρία, σε χρόνο ρεκόρ, προκειμένου να στηρίξει τη Δημόσια Υγεία στην αντιμετώπιση της πανδημίας. Μια προσπάθεια που συνεχίζεται αδιάλειπτα μέχρι και σήμερα με το εν εξελίξει έργο «Δημιουργία θαλάμων ελεγχόμενων συνθηκών νοσηλείας» στα νοσοκομεία ΓΝΑ «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ-ΑΜΑΛΙΑ ΦΛΕΜΙΝΓΚ (48 κλίνες) και Γ.Ν.Θ. «ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ» (34 κλίνες) μέσω ανώνυμης δωρεάς εν ζωή.